torsdag 6 mars 2008

En ny blog, för att du behöver den!

Kära läsare!

Här kommer jag att skriva om klimatpopulismen, saker som är märkligt med feminismen, icke auktoritär barnuppfostran och allmän Svensk vet-bäst-mentalitet. Möjligen kommer jag att skriva också om fildelning / övervakning, vi får se. Jag tror inte heller jag kan undvika att skriva lite om konservatism. Är det så att det numera är ett ganska rumsrent ord? Jag börjar tro det.

"Rent ut sagt" syftar på att jag inte tar hänsyn till vad som är politiskt korrekt utan tänker praktisera min medborgerliga rättighet att uttrycka min ståndpunkt, i sann demokratisk anda.

Alla bloggar blir inte lästa, kanske inte heller denna. Men jag måste göra ett försök, för ingen annan skriver det jag vill förmedla. Därför, kära läsare, behöver du denna blogg! :-)

Inga kommentarer: